FANDOM

HighTemplar SC-FL3 Art1.jpg

Wysoki templariusz - jednostka wsparcia protosów. Poprzez połączenie dwóch powstaje archont, potężna psioniczna jednostka walki z celami naziemnymi i powietrznymi. Wywodzą się z protoskiego Imperium. Ich zdolności psioniczne pozwalają na atakowanie wroga, mimo że sami ataku nie posiadają. Kosztują 50 minerałów i 150 Wespanu.

OpisEdytuj

Wysocy templariusze to najbardziej doświadczeni wojownicy w armii protosów, doborowi żołnierze znacznie przewyższający zelotów umiejętnościami i wyszkoleniem. Choć doskonale radzą sobie w walce wręcz, wysocy templariusze wolą używać swoich wysoko rozwiniętych zdolności psionicznych. Moce psioniczne protosów są tak silne, że sama ich obecność niepokoi inne formy życia. Wysocy templariusze uczą się potęgować ten efekt i tworzyć burze czystej psionicznej energii, które niszczą umysły pomniejszych istot.

Wysoki Templariusz.jpg
  • Lekka jednostka psioniczna. Może rzucać potężne zaklęcia.
  • Sprzężenie zwrotne odbiera wrogim jednostkom energię i jednocześnie zadaje im obrażenia.
  • Może nauczyć się tworzyć burzę psioniczną, zabójczą dla dużych grup jednostek o niskiej żywotności po opracowaniu zaklęcia Burza psioniczna.
  • Dwaj wysocy templariusze mogą połączyć się w archonta – psionicznego wojownika, który atakuje cele naziemne i powietrzne.
  • Świetnie się sprawdzają jako wsparcie dla każdej armii.
  • Desant wysokich templariuszy na linię minerałów wroga i rzucenie burz psionicznych może całkowicie zrujnować gospodarkę przeciwnika.
  • Można ich przywoływać na pole bitwy przy użyciu wrót przesyłowych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki