FANDOM

Wyrocznia protosów.jpg
Wyrocznia - jednostka protosów. Wyjątkowo skuteczna przeciwko wrogim robotnikom. Kosztuje 150 minerałów i 150 Wespanu.

OpisEdytuj

Wyrocznia to szybka jednostka wsparcia, w której zastosowano niektóre z najbardziej zaawansowanych protoskich technologii, jakie kiedykolwiek powstały. Piloci wyroczni słyną z umiejętnego wykorzystywania tych taktyk w odpowiednim momencie. Ich szeregi składają się z młodych, błyskotliwych przedstawicieli jednego z zakonów mrocznych templariuszy, który poświęcił się zrozumieniu i kontrolowaniu czasu. Dzięki tej wyjątkowej wiedzy mogą ocenić, jak skutecznie wykorzystać potencjał swoich statków do przechylenia szali zwycięstwa w bitwie na korzyść protosów. Piloci wyroczni – choć nieliczni – wierzą, że mogą zmienić wynik każdego konfliktu, a w ostatecznym rozrachunku wpłynąć na los swojej rasy.

  • Potężna jednostka nękająca, posiadająca różne zdolności specjalne. Ma bardzo delikatną budowę, co rekompensuje nadzwyczajną szybkością.
  • Zdolność wiązki pulsarowej pozwala wyroczni na szybkie niszczenie robotników wroga.
  • Zdolność ujawnienia może zostać użyta do monitorowania kluczowej pozycji wrogich wojsk.
  • Zdolność wizji może zostać użyta w celu wykrycia zamaskowanych jednostek, gdy w grze nie pojawili się jeszcze obserwatorzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki