FANDOM

Wartownik.jpg
Wartownik - jednostka protoska do walki z celami naziemnymi i powietrznymi, choć jej rola jest raczej pomocnicza w wojsku protoskim. Kosztuje 50 minerałów i 100 Wespanu.

OpisEdytuj

Wartownicy to roboty bojowe wyposażone w generatory pola siłowego oraz holoprojektory. Te zabójcze automatyczne jednostki stosowane są do wzmacniania kurczących się szeregów protoskiej rasy oraz wpływania na przebieg dużych bitew. Wartownicy mogą tworzyć potężne osłony strażnika, które ochraniają sojusznicze jednostki, zmniejszając obrażenia zadawane przez ataki z dystansu. Wartownicy mogą również ustawiać bariery z pola siłowego, by zatrzymać lub rozdzielić wrogie oddziały. Wartownicy posiadają także zdolność tworzenia halucynacji – projekcji, które ściągają wrogi ogień, pozwalając prawdziwym protoskim oddziałom uderzeniowym zdobyć przewagę taktyczną i zadać zabójczy cios.

  • Lekka jednostka wsparcia. Może atakować cele naziemne i powietrzne.
  • Doskonały jako wsparcie dla zelotów i tropicieli.
  • Może utworzyć osłonę strażnika, która zmniejsza obrażenia od ataków dystansowych.
  • Potrafi generować pola siłowe, nieprzekraczalne dla innych jednostek. Można nimi blokować ciasne przejścia lub rozdzielać siły wroga.
  • Mogą zostać sprowadzeni na pole bitwy przez wrota przesyłowe.
  • Stwórz halucynacje szybkich jednostek i wyślij je na zwiady lub też użyj halucynacji, aby wprowadzić w błąd przeciwnika podając mu fałszywe informacje na temat ilości i rodzaju posiadanych jednostek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki