FANDOM

Szczep Amona - liczący ponad miliard jednostek szczep zergów, znajdujący się pod wpływem Mrocznego Głosu. Pochodzą ze zdziczałych grup tej rasy, najwięcej z Roju Nadświadomości, który znajdował się na Aiur od czasu śmierci ich pana. Są frakcją zergów w grupie zniewolonych przez Upadłego Xel'Naga sił.

Szczep ten liczy w sobie wiele wyjątkowych jednostek, jak Latającą Królową, Zmory i Strażnika, jak również te nowoczesne, między innymi Nosiciela Roju. Pojawia się tylko w Legacy of the Void. Występuje w misjach na Aiurze, Shakuras i Endionie.

Historia Edytuj

Struktura Edytuj

To prawdopodobnie największy szczep, jaki kiedykolwiek powstał w historii StarCrafta. Ilość zergów na Shakuras może być zaledwie częścią takiego szczepu, którego liczba może sięgać nawet całej populacji Korhalu, czy Tarsonis przed zemstą starego Mengska, czyli ponad 4 miliardy. Oznaczałoby to, że na jednego terranina przypadałyby jeden do nawet czterech zergów. Statystyki te są więc przerażające dla terrańskich cywili.

Jednak nawet ilość wszystkich zergów w tej grupie jest niczym w porównaniu z tym, że często są też hybrydy. Ich siła dodatkowo wzmacnia tą frakcję. Mimo to wojowniczy i dumni protosi pokazali, że liczba opętanych zergów i siła hybryd nie znaczą wcale pewnej wygranej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki