FANDOM

YoungMengsk.jpg

Valerian Mengsk, lider grupy

Renegaci Dominium - formacja dawnych żołnierzy Dominium Terran, prowadzeni przez księcia Valeriana i sprzymierzeni z Rekieterami Jamesa Raynora. Ich sojusz z rebeliantami sprawił, że imperator Mengsk polował na nich równie mocno, jak na Rekieterów.

Początki sięgają zdrady Naruda i warunku Mengska - ich wolność w zamian za życie Kerrigan. Młody Mengsk stanął w obronie Rekieterów i Sary, przez co i jego postanowił zabić terrański despota. Przymierze Rekieterów i nowo powstałych Renegatów sprawiło, że rebelia urosła w siłę, a Raynor i jego żołnierze otrzymali większą ilość sprzętu i wynalazków.

Po schwytaniu przez Novą i "śmierci" Raynora był razem z Mattem Hornerem dwoódcą rebelii. Gdy tylko uratowano Jima na prośbę Kerrigan, Raynor znowu stanął na czele rebelii. Valerian pomagał Raynorowi i Kerrigan w ich osobistej wendetcie na swoim ojcu. Renegaci przestali istnieć wraz z koronacją Valeriana Mengska na imperatora i albo stali się częścią rebelii, która stała się sprzymierzeńcem Dominium Terran, albo powróciła w skład sił Dominium.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki