FANDOM

Moce Kerrigan podczas upadku Mengska.jpg

Kerrigan wykorzystuje swoje moce psioniczne

Psionika - popularna wśród Xel'Naga i wyhodowanych przez nich ras, a u terran rzadko spotykana zdolność wpływania na otoczenie za pomocą fal mózgowych. Wyjątkowo potężne istoty mają moc kontroli nad czasem i przestrzenią, jak i dziesiątkowania wrogich oddziałów w pojedynkę.

Znani psionicyEdytuj

TerranieEdytuj

  • Sarah Kerrigan - duch Konfederacji i Synów Korhalu, pierwsza zainfekowana terranka, później hybryda terranki i pierwotnego zerga, obecnie Xel'Naga, miłość Jamesa Raynora. Najpotężniejsza w historii istota o zdolnościach psionicznych, zarówno wśród terran, jak i innych ras.
  • Nova Terra - duch Dominium Terran.
  • Gabriel Tosh - Przywódca Widm z projektu "Ostrze Cienia".

ZergiEdytuj

  • Nadświadomość - istota władająca zergami do 2500 roku. Stanowiła swoiste zebranie wszystkich wspomnień i pamięci istot z Roju Zergów.
  • Królowa Ostrzy - zainfekowana Kerrigan.

ProtosiEdytuj

  • Artanis - słynny wojownik z Aiur.
  • Tassadar - słynny psionik i przedstawiciel Protosów, zniszczył Nadświadomość Zergów zdolnościami psionicznymi.

InneEdytuj

  • Xel'Naga - wysoce rozwinięta rasa, wymarła, twórcy protosów i zergów. Istnieje jeden znany - Mroczny Głos
  • Amon - Upadły, twórca cerebratów i Nadświadomości, chce zagłady wszystkiego, co żywe.
  • Emil Narud/Samir Duran - zmiennokształtny, zabity przez Pierwotną Królową Ostrzy na stacji Skygeirr, w Otchłani z kolei przez Aleksieja Stiukowa.

CiekawostkiEdytuj

  • Psionika jest tym samym, czym Moc ze słynnej serii fantastycznonaukowej "Gwiezdne Wojny" - pełni rolę magii z baśni fantasy w uniwersum science fiction.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki