FANDOM

Pryzmat nadprzestrzenny.jpg
Pryzmat nadprzestrzenny to protoska wersja terrańskiego promu. Co więcej, może przejść w tryb, w którym pełni funkcje Pylonu. To daje w wielu przypadkach przewagę protoskim armiom na polu bitwy. Kosztuje 200 minerałów.

OpisEdytuj

Protosi od tysięcy lat badają naturę czasu i przestrzeni, starając się zgłębić największe tajemnice wszechświata. Dzięki zaawansowanym technologiom psionicznym udało im się zbudować sztuczną inteligencję, opartą o procesy molekularne skomplikowanej sieci krystalicznej. Urządzenie to potrafi manipulować energią i materią z niewiarygodną precyzją. Pryzmaty nadprzestrzenne używane są głównie do transportu jednostek na polu bitwy, ale potrafią też działać w trybie fazowania, w którym zasilają pobliskie budynki. W tym trybie pryzmaty mogą służyć jako tymczasowe zamienniki zniszczonych pylonów lub umożliwić błyskawiczną ekspansję.

  • Powietrzny transportowiec opancerzony, zdolny przenosić oddziały na polu bitwy.
  • Może wejść w tryb fazowania, aby wytworzyć takie samo pole energetyczne, jak pylon. Pole to zapewnia zasilanie budynkom protosów, a także umożliwia sprowadzanie nowych budynków i jednostek.
  • Może zabierać i zrzucać jednostki zarówno w trybie transportowym, jak i w trybie fazowania.
  • Pozwala przeprowadzać skuteczne, szybkie ataki na bazę wroga: wyładuj jednostki, przejdź w tryb fazowania i sprowadź posiłki przez wrota przesyłowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki