FANDOM

Prom medyczny
Prom medyczny.jpg
Prom w StarCraft II
Rasa Terranie
Życie 150
Energia 200
Osłony 0
Pancerz 1 (1 po maksymalnym ulepszeniu)
Ruch normalna
Wielkość przy transporcie brak możliwości transportu
Atrybuty opancerzona, mechaniczna
Wytwarzanie Port gwiezdny
Wymaga Port gwiezdny
Domyślny skrót klawiszowy D
Koszt 100 minerałów, 100 Wespanu
Zaopatrzenie 2
Uzbrojenie -
Obrażenia -
Cele -
Ulepszenia reaktor Asklepios
Umiejętności lecz, dopalacze
Czas tworzenia 42 sekund

Prom medyczny to nowa forma znanego z pierwszej części serii promu terrańskiego. Nie może atakować żadnych jednostek, tak jak zergowy Nadrządca, czy protoski Pryzmat nadprzestrzenny. Kosztuje 100 minerałów i 100 Wespanu.

OpisEdytuj

Analizy wojskowe przeprowadzone po zakończeniu Wojny Szczepów wykazały, że 37% żołnierzy Dominium Terran, którzy walczyli na froncie, odnosiło poważne obrażenia i należało ich ewakuować ze strefy walki w celu udzielenia pomocy medycznej. Statystyka ta była alarmująca, a wyciągnięte wnioski katastrofalne: żołnierze byli leczeni w obiektach medycznych, zamiast podczas transportu na linię frontu. Z osobistego rozkazu Imperatora Mengska zmodyfikowano statki transportowe, wyposażając je w technologię medyczną, by mogły przenosić żołnierzy i pełnić funkcję latającego centrum medycznego, co pozwalało dłużej utrzymać marines Dominium na polu bitwy, bez względu na odniesione obrażenia. Nie minęło dużo czasu, a Protektorat Umojański i Kombinat Kel-Moriański również zaczęły stosować to nowe rozwiązanie.

  • Opancerzony statek transportowy mogący leczyć jednostki biologiczne.
  • Używaj ich do desantowania własnych oddziałów w kluczowych dla wroga miejscach.
  • Przed wyruszeniem na misję przeprowadź zwiad we wrogiej bazie oraz na mapie, by sprawdzić, jakie instalacje obronne lub przeszkody możesz napotkać na swojej drodze. Pamiętaj, że nie zawsze najszybsza droga do celu jest drogą najlepszą.
  • Zapewnij swoim promom medycznym eskortę kilku wikingów na czas długich lotów.
  • Jeśli używasz marines lub maruderów, pamiętaj by opracować dla nich stymulanty. Wsparcie lecznicze promów medycznych pozwoli na częste użycie stymulantów.
  • Wciśnij klawisz skrótu M, a następnie kliknij jedną ze swoich jednostek piechoty, by prom medyczny podążał za nią. Jeśli klikniesz prawym przyciskiem myszy na jakąkolwiek jednostkę naziemną, prom medyczny zamiast za nią podążać, załaduje ją na pokład.
  • Użyj dopalaczy, by szybciej dolecieć na miejsce. Zdolność ta pomoże ci ominąć umocnione pozycje obronne i uciec przed niebezpieczeństwem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki