FANDOM

Protoski Orkan.jpg
Orkan to protoski statek kosmiczny. Doskonały do walki na długie dystanse w walkach z zergami, czy terranami. Kosztuje 300 minerałów i 200 Wespanu.

OpisEdytuj

Orkan jest wynikiem rozpoczętych niedawno przez protoskich inżynierów prac nad stworzeniem nowych machin wojennych. Ten olbrzymi statek najwyższej rangi został zaprojektowany w celu zwalczania dysponującego dalekim zasięgiem uzbrojenia zergów i terran. Podczas walki piloci doprowadzają do przeciążenia napędzającej orkany matrycy kinetycznej, co powoduje nagromadzenie niezwykle niestabilnych energii, które są następnie przekazywane wzdłuż poszycia statku i łączą się ze sobą. Utworzona w ten sposób kula skupia wysoce naładowane cząstki i możne być wystrzelona w kierunku odległych celów. Jednakże duża siła ogniowa ponosi za sobą pewne ryzyko. Piloci orkanów, znani z swojego fanatyzmu i odwagi, muszą nosić pancerze ochronne pokaźnych rozmiarów, aby chronić się przed wpływem niszczycielskich energii przepływających przez statek.

  • Potężny statek o dalekim zasięgu.
  • Jeżeli twój przeciwnik nie wprowadził do gry jednostek powietrznych, umieść orkany w miejscach niedostępnych drogą lądową, aby nic nie mogło im zagrozić.
  • Wykorzystaj pomoc obserwatorów albo zdolności wyroczni – ujawniania – aby wyszukać najlepsze cele dla orkana.
  • Gdy w grze pojawią się jednostki powietrzne wroga, orkany sprawdzają się najlepiej, gdy są chronione przez całą armię.
  • Siłę orkanów w późnej fazie gry można wykorzystać, umieszczając główną armię w korzystnej pozycji, a następnie wyprowadzając nimi ataki zaczepne z dużej odległości.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki