Observer SC2 Rend1.png

Obserwator w StarCraft II

Obserwator to nieuzbrojona, zakamuflowana jednostka wykrywająca inne zamaskowane jednostki wroga. Protoski satelita nie ma możliwości ataku, a jego pancerz woła o pomstę do nieba. Wszelkie budowle obrony przeciwlotniczej potrafi go zniszczyć w mgnieniu oka. Kosztuje 25 minerałów i 75 Wespanu.

OpisEdytuj

Te małe pojazdy bezzałogowe używane są do zwiadu na rozległych pustkowiach oraz do rejestrowania przebiegu bitew na potrzeby protoskich archiwów. Ich złożone systemy wieloczujnikowe z łatwością wykrywają zamaskowanych wrogów, co czyni z obserwatorów bezcenne jednostki wsparcia. Korzystanie z czujników wyczerpuje jednak energię pojazdu, osłabiając jego zdolności obronne. Zamiast pancerza jednostki te wyposażone są w miniaturowe urządzenia maskujące, które ukrywają je przed wrogiem. Dzięki swym niewielkim rozmiarom obserwator może używać tego pola przez długi okres, z niewielkim obciążeniem dla ich rdzenia mocy.

Instrukcje o jednostceEdytuj

  • Lekka jednostka wykrywająca zamaskowanych wrogów.
  • Zawsze zamaskowany.
  • Bardzo delikatny. Uważaj na jednostki przeciwlotnicze, które mogą go wykryć.
  • Wyśmienity zwiadowca. Użyj go, aby zbadać mapę lub śledzić ruchy wroga.
  • Uważny przeciwnik może zauważyć lśniący zarys twojego obserwatora, nawet jeśli jest on zamaskowany. Unikaj przemieszczania się przez szczegółowo monitorowane okolice, na przykład przez środek bazy wroga.

Więcej z Fandomu