FANDOM

New Gettysburg.jpg

Nowy Gettysburg w 2485 roku

Nowy Gettysburg to miasto na Tarsonis, z platformą orbitalną włącznie. Obecnie jednak to ruiny po udanym ataku zergów. Był to tak naprawdę spisek Arcturusa Mengska na celu zniszczenia Konfederacji i przejęcia władzy nad terranami.

Nowy Gettysburg był w 2499 dzielnicą miasta Tarsonis City. Miejsce to zostało odwiedzone przez Dyrektoriat Zjednoczonej Ziemi, potem ponownie przez zergi w czasie Wojny Szczepów, które były kontrolowane przez Królową Ostrzy. Zjawili się tam też sojusznicy władczyni zergów.

Przez cztery lata po zakończeniu wojny Dominium Terran usiłuje odzyskać tą planetę dla ocalałych mieszkańców tej kolonii, niszcząc pozostałe zergi i zakładając bazy. Podczas Drugiej Wielkiej Wojny inna grupa rebeliancka, Rekieterzy Raynora, za pomocą Grzechotników niszczą pociągi na poduszkach magnetycznych i znajdują adiutanta Konfederacji, którego odkryło imperium. Okazuje się, że są tam dowody obciążające Arcturusa Pierwszego, co rozpoczyna wkrótce rebelię. Jimowi przypomniały się wtedy napady na pociągi z kumplami po Wojnach Gildii w kantynie Hyperiona.

CiekawostkiEdytuj

  • Prawdopodobnie Nowy Gettysburg został założony na cześć miasta w USA - Gettysburg.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki