FANDOM

Nadzorca.jpg
Nadzorca - zmodyfikowana wersja zergowego Nadrządcy. W przeciwieństwie do podstawowej wersji, nadzorca potrafi wykrywać niewidzialne jednostki i jest szybszy, ale nie może transportować jednostek. Kosztuje 50 minerałów i 50 Wespanu.

OpisEdytuj

Nadzorcy to genetycznie zmodyfikowani nadrządcy, wyposażeni w liczne dodatkowe oczodoły zawierające receptory optyczne z superczułymi siatkówkami. Są one wynikiem długiej ewolucji wzrokowej, która w każdym cyklu skutkowała wytworzeniem coraz mocniejszych „oczu”. Zergi mają obsesję na punkcie wykrywania najsubtelniejszych ruchów i najbardziej zaawansowanego kamuflażu. Najnowsze mutacje nadzorcy pozwalają mu wykryć wszystkie ukryte jednostki wroga – nawet te zagrzebane pod ziemią czy pokryte polem maskującym. Najbardziej niepokojące są jednak doniesienia, że nadzorcy mogą przenosić (a podobno nawet rodzić) odmieńce – organizmy infiltrujące, które przyjmują postać podstawowych jednostek dowolnej wrogiej rasy.

  • Mobilna jednostka wykrywająca.
  • Jest w stanie wykryć jednostki zamaskowane i zagrzebane pod ziemią.
  • Bardzo szybki w porównaniu do nadrządcy. Świetny zwiadowca.
  • Potrafi powić odmieńca, który może przeniknąć do bazy wroga lub śledzić jego jednostki.
  • Może skażać wrogie budowle tymczasowo uniemożliwiając wrogowi szkolenie nowych jednostek i opracowywanie ulepszeń w skażonych obiektach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki