Revolution SC1 Map1.jpg
Rewolucja jest piątą misją pierwszego epizodu pierwszej części serii pod nazwą "Rebelia".

TłoEdytuj

Raynor i jego kompani są rozczarowani tym, jak wobec upadku systemu Sara biernie zachowała się Konfederacja. Formując nową grupę nazywającą się Rangersami Raynora dołączają do tych, którzy pomogli im ocaleć z upadku Mar Sary - buntowników zwanych Synami Korhalu. Ich lider, Arcturus Mengsk jest idealistą pragnącym obalić tyranię Starych Rodów i zaprowadzić liberalizm i egalitaryzm w terrańskiej przestrzeni, a przybycie kosmitów tylko wzmacnia jego siłę, ponieważ Synowie jako jedyni są w stanie stawić dostateczny opór zergom i protosom. Do Raynora przypisana zostaje dawna konfederacka Duch, wyjątkowo potężna psionicznie, lecz też i enigmatyczna postać - Sarah Kerrigan.

Jak ją przejść?Edytuj

Grę zaczynami z niewielkim oddziałem marines i Raynorem. Do czasu spotkania Kerrigan nie mamy na drodze wrogich jednostek, potem z kolei będziemy zmuszeni walczyć. Należy pamiętać o trzymaniu dwójki z tyłu marines, aby nie można ich było tak łatwo zabić. Kiedy tylko dojdziemy blisko centrum dowodzenia nastąpi komunikat o zabiciu przez naszego Ducha lokalnego konfederackiego oficera. Naszym zadaniem dalszym jest osadzenie obrony. Bohaterów najlepiej trzymać przy centrum, z dala od ostrzału. Należy szybko postawić kilka bunkrów i wieżyczek przeciwlotniczych, które dzięki temu zestrzelą promy i Zjawy oraz uniemożliwią skuteczny atak w kamuflażu. Atak będzie nadchodził od strony koszar. Wyszkol kilku marines i osadź ich w bunkrach, a z sępów zrób rozstawiaczy min. Kiedy tylko zbierzesz wystarczające siły desantowe i eskortę w postaci Zjaw poślij na wysepkę gdzie jest konfederacka rafineria kilkadzieścia żołnierzy, kilku wypalaczy oraz drużynę sępów i goliatów. Kontynuuj atak idąc na centrum dowodzenia i zabezpiecz tereny północny zachód od niego. Jeśli postanowiłeś wysłać tam drugą grupę desantową w ten sposób szybciej zniszczyć bazę wroga. Nie pozostaje więc nic innego jak zgnieść wszelki opór i skończyć misję. 

Cele misjiEdytuj

  1. Doprowadź Kerrigan do Centrum Dowodzenia Antigan.
  2. Zniszcz bazę Konfederacji (po wykonaniu pierwszego zadania).
  3. Raynor i Kerrigan muszą przeżyć (po wykonaniu pierwszego zadania).

Więcej z Fandomu