DesperateAlliance SC1 Map1.jpg
Desperacki Sojusz to trzecia misja w pierwszej części, w Epizodzie I zatytułowanym "Rebelia".

TłoEdytuj

Raynor i jego żołnierze zostali aresztowani przez Edmunda Duke'a za "zniszczenie mienia konfederacyjnego", odmówiono nam wsparcia ze strony terrańskiego związku, a obcy zwani zergami w najlepsze rozplenili się na Mar Sarze. Inni obcy odkryli to i lecą tutaj z Chau Sary, bliźniaczej planety tej, na której jesteśmy. Jedyną opcją na przetrwanie jest pakt z diabłem. Adiutant wysyła więc prośbę o pomoc do rebeliantów.

Jak ją przejśćEdytuj

Jest to jedna z najtrudniejszych misji w całej grze. Musimy utrzymać bazę przez 30 minut, a gracz może niestety łatwo przegrać. Aby jak najdłużej wytrzymać wrogi atak nie możemy atakować bazy zergów. Musimy rozstawić bunkry i wieżyczki przeciwlotnicze - bunkry przy mostach, a wieżyczki nad rzeką. Ponieważ mamy Sępy, należy szybko zaminować bazę. Marines należy umieścić na wzniesieniach, gdzie mamy bazę.

Im bliżej końca, tym silniejsze ataki zergów. Musimy ustawić kilka ERK przy linii frontu i szkolić nieustannie więcej Sępów i żołnierzy. Gdy tylko dojdzie do paru sekund, niemożliwe będzie dalej budowa i obrona - ataki będą zbyt silne. Gdy licznik u góry ekranu, obok zasobów, dojdzie do zera, Synowie Korhalu nas ewakuują z planety. W trakcie wprowadzenia do następnej dowiadujemy się, że protosi oczyścili planetę. Tym samym od teraz kierujemy nie milicją i siłami Konfederacji, ale wrogimi kiedyś Synami Korhalu.

Cele misjiEdytuj

  1. Przetrwać 30 minut

Więcej z Fandomu