FANDOM

Liberator.jpg
Liberator - latająca jednostka terrańska. Została wprowadzona w dodatku do StarCraft II pod nazwą Legacy of the Void. Liberator jest podobny kształtem do Walkirii z Brood War, dodatku do StarCraft, oraz znanego dobrze protoskiego Zwiadowcy. Kosztuje 150 minerałów i 150 wespanu.

OpisEdytuj

Dominium stworzyło Liberatora do zwalczania zagrożenia ze strony grup jednostek powietrznych. Ten bojowy statek nowej generacji, inspirowany projektem Walkirii Dyrektoriatu Zjednoczonej Ziemi, posiada dwie wyrzutnie rakiet oraz ciężkie opancerzenie. Brak wszechstronności pierwszej wersji projektu poddał w wątpliwość jego skuteczność operacyjną. Dlatego, aby lepiej przystosować go do różnych scenariuszy bojowych, okręt został wyposażony w terrańską technologię transformacji oraz potężne działo plazmowe powietrze-ziemia. Kiedy broń ta jest aktywna, Liberator nie może się przemieszczać, ale nadrabia to ogromną siłą rażenia.

  • Opancerzony statek, wyjątkowy skuteczny przeciwko ciasno zgrupowanym celom powietrznym — chmarom Mutalisków i eskadrom Feniksów lub Wikingów.
  • Tryb obrońcy pozwala Liberatorom przekształcać się w stacjonarną platformę oblężniczą, która zadaje duże obrażenia pojedynczym celom naziemnym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki