FANDOM

Kate Lockwell
Kate Lockwel.JPEG
Kate Lockwell w grze
Imię i nazwisko Kate Lockwell
Rasa Terranin
Płeć Kobieta
Włosy Czarne
Oczy Szare
Przynależność Universal News Network
Zawód dziennikarka stacji informacyjnej Universal News Network
Angielski aktor głosowy Rafael MacFarlane
Polski aktor głosowy Izabela Bukowska

Kate Lockwell - dziennikarka informacyjnej stacji terrańskiej Universal News Network, czyli propagandowego kanału Dominium Terran. Tak jak reszta dziennikarzy, jest manipulowana przez władze, by mówić to, co chce imperator terrański, czyli oskarżenia o klęski i katastrofy zrzucić na wrogów Dominium, między innymi grupę Raynora.

StarCraft IIEdytuj

Wings of LibertyEdytuj

Przez większość audycji na UNN występuje i jawnie spiera się z Donnym Vermilionem, innym dziennikarzem stacji informacyjnej terrańskiego imperium. Jest najpierw na Mar Sarze, gdzie informuje o "brutalności rebeliantów Raynora", a następnie o kolejnych krokach rebelii i sytuacji uchodźców z Drugiej Wielkiej Wojny.

Lockwell z nagraniem przed upadkiem Tarsonis.jpg

Lockwell przedstawia nagranie z dowodem na ludobójstwo Mengska

Wkrótce Lockwell ujawniła dostarczone przez Rekieterów do opinii publicznej nagranie, będące dowodem użycia zergów, jako broni w celu wymordowania całego Tarsonis przez imperatora Arcturusa Mengska. W wyniku tego rozpoczęła się rewolucja w Dominium, na dodatek popierać zaczęła jawnie Rekieterów Raynora. Poparcie dla monarchy spadło do 14 procent, co było rekordowym dnem.

Wkrótce opowiadała też o takich sytuacjach, jak zniknięcie doktora Emila Naruda, zaginięciu Valeriana Mengska, czy odwrocie Roju Zergów z powrotem na swój główny świat-ul - Char.

Heart of the SwarmEdytuj

Lockwell pojawia się jedynie podczas komunikatu o "śmierci" Raynora. Informuje, że rebeliancki lider i "wróg ludu" dla Dominium "został najpierw przesłuchany, a następnie - rozstrzelany".

CharakterystykaEdytuj

Lockwell miała wątpliwości wobec systemu Dominium, ale sumiennie wywiązywała się z obowiązków dziennikarki puszczającej do opinii publicznej kłamstwa imperium Mengska.

CiekawostkiEdytuj

  • Izabela Bukowska, aktorka udzielająca głosu Lockwell, udzielała też głosu innej znanej dziennikarce fikcyjnej - Elenie Fisher, pierwszoplanowej postaci z serii Uncharted.
  • Zakochany w niej jest następca tronu Dominium, Valerian Mengsk.
  • Możliwe, że sprzyja Rekieterom, choć nie jest to potwierdzone.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki