FANDOM

Hybryda.jpg

Hybryda w Legacy of the Void

Hybryda - istota często nienaturalna, powstała ze skrzyżowania dwóch organizmów różnych ras. Pojawiają się w StarCraft II, ale jeśli liczyć te w zbiornikach podczas sekretnej misji Mroczny Początek to już w dodatku do StarCraft pod tytułem Brood War.

Najczęstsze to te zaprojektowane i stworzone przez Samira Durana. Są to istoty powstałe z genów zergów i protosów, służą Amonowi, upadłemu Xel'Naga. Stanowią jego armię i pełnią rolę dowódców w oddziałach Upadłej Istoty. Wiadomo, że są wśród takich sił, jak Tal'Darimowie, Gwardia Moebiusa i Zniewolony Szczep Zergów. Hybrydy będą głónym wrogiem Artanisa i jego sojuszników podczas wydarzeń z trzeciej części StarCraft II pod tytułem Legacy of the Void.

Historia Edytuj

Według planów Upadłego, hybrydy miały za zadanie zniszczyć cały wszechświat, likwidując protosów, a później zergi. Miał to być koniec naszego, a początek mrocznego wszechświata, bez światła i nadziei, stworzonego na podobieństwo Mrocznego Głosu.

Wiadomo, że hybrydy istniały na mrocznym księżycu i stacji Skygeirr, ale podczas jednej z ukrytych misji w Wings of Liberty, okazuje się, że Dominium Terran też buduje własne oraz, że to te z wizji Nadświadomości. Rekieterzy Raynora niszczą program hodowania hybryd.

Znane hybrydy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki