FANDOM

Helion.jpg
Helion - terrański pojazd produkowany w Fabryce. Atakuje cele naziemne. Kosztuje 100 minerałów. Wypiera w potyczkach stare Sępy znane z pierwszej części.

OpisEdytuj

Heliony to bardzo szybkie pojazdy zbudowane na lekkim, czterokołowym podwoziu. Są wyposażone w ciężkie infernalne miotacze ognia, co pozwala im na zadawanie obrażeń nieproporcjonalnie dużych w stosunku do ich wielkości, zwłaszcza w starciach z wrogą piechotą. Ponadto dzięki ich nadzwyczajnemu przyśpieszeniu mogą stosować improwizowane taktyk na polu walki. Niektórzy kierowcy helionów z premedytacją wyprzedzają wroga, tylko po to, by zawrócić i zaatakować z maksymalnego dystansu. Niski koszt, wyjątkowa sterowność oraz niszczycielska siła ognia tych pojazdów sprawia, że są one niezwykle popularne wśród oddziałów najemników.

  • Lekki pojazd mogący atakować cele naziemne.
  • Zamontowany na nim miotacz ognia zadaje obrażenia wszystkim jednostkom w linii prostej.
  • Heliony dobrze sprawdzają się w zwalczaniu dużych skupisk lekkich jednostek, a po ulepszeniu uzbrojenia stają się w tym jeszcze lepsze.
  • Świetnie nadają się do przeprowadzania szybkich uderzeń, skierowanych zwłaszcza przeciwko jednostkom walczącym w zwarciu oraz robotnikom.
  • Dzięki dużej szybkości są wspaniałymi jednostkami zwiadowczymi.
  • By osiągnąć nimi maksymalną skuteczność, niezbędna jest dobra umiejętność kontroli i rozmieszczania.
  • W walce z jednostkami atakującymi na dystans podjeżdżaj blisko; atakując jednostki walczące w zwarciu zachowuj dystans.
  • Może przekształcać się w helbata. (wymaga dodatku Heart of the Swarm)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki