FANDOM

Epilog StarCraft II to podsumowanie wszystkich wydarzeń, jakie miały miejsce w trylogii oraz poprzednich odsłonach. Rozwiązuje kwestie dalszego przebiegu wydarzeń oraz zamyka teoretycznie cały wątek serii.

Raynor i Kerrigan Edytuj

Screenshot2016-02-03 11 37 29.jpg
O Jamesie Raynorze słuch zaginął. Jego odznaka została znaleziona w barze Joey Ray's na Mar Sarze 

W wyniku odejścia gdzieś w nieznane Jamesa Raynora i towarzyszącej mu Sarze Kerrigan słuch o słynnym rebeliancie oraz konfederackim szeryfie kolonii Mar Sara zaginął. Jedynie w barze Joey Ray's znaleziono odznakę. Możliwe że para, zmęczona rolą bohaterów, postanowiła odejść w cień i rozpocząć wszystko od nowa, tak jak to chciał Jim na początku wydarzeń z Heart of the Swarm.

Dominium Terran Edytuj

Screenshot2016-02-03 11 37 48.jpg
Pod stabilnym przywództwem imperatora Valeriana Mengska i admirała Matthew Hornera, Dominium wkracza w nową erę dostatku i pokoju.

Dzięki obaleniu trzy lata po czasach epilogu imperatora Arcturusa Mengska przez połączone siły Rekieterów Raynora, Renegatów Dominium i Roju Kerrigan nowy imperator, Valerian Mengsk, syn dyktatora, tworzy nowy rząd razem z liderem Rekieterów admirałem Mattem Hornerem i doprowadza do demokratycznych zmian. Dominium Terran wchodzi w nową złotą erę dzięki pokojowi.

Zergi i Rój Edytuj

Screenshot2016-02-03 11 38 07.jpg
Zergi, pod przywództwem swojej nowej Królowej, Zagary, siłą zajmują układy planetarne otaczające Char. 

Mimo pokojowego nastawienia Królowej Ostrzy do terran i protosów oraz sojuszu podczas Wojny Ostatecznej, zergi pod wodzą nowej władczyni, Zagary, siłą zajmują kolejne planety. Tym razem jednak ograniczają się tylko do systemów wokół Char, a więc prawdopodobnie tworzą w końcu w miarę stabilną przestrzeń.

Protosi i Tal'Darimowie Edytuj

Screenshot2016-02-03 11 38 27.jpg
Wielki Wódz Alarak odrzuca sojusz ze zjednoczonymi protosami i opuszcza Aiur wraz ze swoimi ludźmi, aby założyć własną ojczyznę. Każdy tal'darim, który nie zgodzi się z jego decyzją, otrzymuje jedną szansę na dołączenie do templariuszy 

Pomimo wielkich starań Artanisa i protosów, frakcja Tal'Darimów odrzuca przymierze z Protektoratem, czyli Aiurem, Nerazimami i Czyścicielami. Wyruszają w dalekie strony kosmosu, aby odnaleźć nowy dom dla siebie. Każdy, kto nie zgodzi się z tą decyzją, ma jedną jedyną szansę na dołączenie do templariuszy. Nie wiadomo jednak, czy frakcja Tal'Darimów i reszta protosów będzie żyła w zgodzie, czy dojdzie do wojny.

Sektor Koprulu Edytuj

Screenshot2016-02-03 11 38 46.jpg
Naukowcy w całym Sektorze Koprulu donoszą o ponownym pojawieniu się życia na pozbawionych go dawniej planetach. Przyczyna tych nagłych zmian pozostaje nieznana... 

Cały Sektor Koprulu po Wojnie Ostatecznej, prawdopodobnie w wyniku śmierci Upadłej Istoty, ożywa na nowo. Nikt z protosów, terran, ani nawet zergów nie wie dlaczego tak się dzieje. Wiele planet, dotychczas pozbawionych wszelkiej możliwości na zasiedlenie, można zaklasyfikować do światów agrarnych lub wypoczynkowych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki