FANDOM

Destabilizator.jpg
Destabilizator to nowa jednostka protosów w Legacy of the Void. Jest ona robotem pełniącym rolę samobójczą - oczyszczający rozbłysk powodował niszczenie każdego celu w zasięgu, ale nie ginie od tego. Kosztuje 150 minerałów i 150 wespanu.

OpisEdytuj

Destabilizator powstał w ramach programu Czyścicieli, który – dzięki postępom technologicznym w dziedzinie robotyki i sztucznej inteligencji – umożliwiał replikację świadomości w postaci danych. Proces ten pozwalał na zachowanie procesów myślowych i zdolności decyzyjnych żywych pierwowzorów. Pierwotnie konstrukcja robota zaprojektowana została tak, aby przekierowywać moc z reaktora solarytowego bezpośrednio do korpusu – co powodowało, że jednostka była niewrażliwa na ataki aż do chwili wyładowania nagromadzonej energii w gwałtownym rozbłysku. Przeciążenie powodowało niestety zatrzymanie pracy systemów destabilizatora, ale dalsze usprawnienia pozwoliły okiełznać niszczycielskie właściwości reaktora solarytowego i umożliwiły destabilizatorom wykonywanie podstawowej funkcji: anihilację wyznaczonych celów kierowanymi kulami niestabilnej energii.

  • Robot bojowy, który potrafi rozprawić się z dużą liczbą niewielkich jednostek atakujących z dystansu, takich jak marines, hydraliski i adepci.
  • Oczyszczający rozbłysk zadaje dodatkowe obrażenia osłonom, ale jego wykorzystanie unieruchamia destabilizatora.
  • Oczyszczający rozbłysk rani zarówno wrogów, jak i sojuszników, dlatego należy korzystać z niego ostrożnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki