FANDOM

Czyhacz.jpg
Czyhacze to jednostka zergów, która została wprowadzona do pierwszej części w dodatku Brood War, a do drugiej części w Legacy of the Void. Nie atakuje wygrzebana, ale zagrzebana może zaatakować cele naziemne. W obu częściach kosztuje 50 minerałów i 100 wespanu.

OpisEdytuj

Czyhacze to podziemne stworzenia, które wyewoluowały zdolność eliminowania zagrożenia na powierzchni. Rzadko widuje się je wygrzebane spod ziemi – dlatego przez długi czas po Wojnie Szczepów uważano, że wyginęły. Jednak ostatnie dane wywiadowcze wskazują, że liczebność czyhaczy w sektorze Koprulu rośnie. Ta niezwykła odmiana zergów może atakować wyłącznie spod ziemi – wykorzystuje w tym celu wysuwane kolce zbudowane z tkanki o bardzo dużej gęstości, które rozrywają neostal i ciała, i budzą grozę w sercach wrogów Roju.

  • Jednostka atakująca spod ziemi, która zwalcza cele naziemne z dużej odległości.
  • Posiada większy efektywny zasięg ataku niż budowle obronne takie jak bunkry, działa fotonowe czy kręgowije.
  • Pozwala dziesiątkować duże grupy lekkich jednostek takich jak marines, zerglingi i zeloci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki