FANDOM

Cyklon.jpg
Cyklon - jednostka terran, która jako jedna z niewielu może atakować w ruchu. Wprowadzona w dodatku Legacy of the Void. Szybka i skuteczna przeciwko masywnym jednostkom. Kosztuje 150 minerałów i 150 wespanu.

OpisEdytuj

Najnowsze zdobycze technologii wojskowej Dominium pozwoliły opracować Cyklona – zwinną maszynę bojową, która potrafi z niezwykłą precyzją strzelać w ruchu pociskami „Tajfun”. Pierwsze wersje były automatycznie sterowane przez system sztucznej inteligencji, jednak niezadowalająca efektywność bojowa tego rozwiązania zmusiła inżynierów i projektantów do przekształcenia Cyklonów w platformy sterowane przez żywych operatorów. Zmiana poskutkowała zwiększeniem skuteczności w wielu kluczowych aspektach i udowodniła, że nawet najbardziej zaawansowana sztuczna inteligencja nie jest w stanie dorównać sprytowi i doświadczeniu śmiałych (czasami aż do przesady) terrańskich żołnierzy.

  • Opancerzony pojazd, który może atakować cele naziemne i powietrzne.
  • Opracowanie akceleratorów pola magnetycznego pozwala zwiększyć obrażenia zadawane po namierzeniu celu.
  • Bardzo skuteczny przeciwko wymagającym wielu surowców jednostkom takim jak ultraliski, nieśmiertelni, krążowniki itp.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki