FANDOM

Augustgrad.png

Augustgrad

Augustgrad to stolica planety stołecznej Korhal IV. Inne nazwy miasta to Korhal City, ponieważ cała planeta jest jednym wielkim miastem.

Jest stale rozbudowywany przez terran. Ważnymi budowlami są siedziba senatuparlamentu i pałac imperialny, siedziba UNN  i port gwiezdny. To tutaj przebywają władze Dominium Terran.

StarCraft: Brood WarEdytuj

Siły Dyrektoriatu przystępują do ataku, by aresztować władcę Dominium, imperatora Arcturusa Mengska. Ten jednak ucieka im i razem z Raynorem i protosami udaje się na Tarsonis, do fortecy Kerrigan. Tam siły zbierają się i wyzwalają spod okupacji całą planetę, lecz Kerrigan zdradza Dominium i zabija milardy ludzi.

StarCraft II: Wings of LibertyEdytuj

Korhal Palace.jpg

Augustgrad w intro do StarCraft II

W pierwszej części trylogii StarCraft II rebelianci znajdują dowody na zbrodniczą działalność imperatora. To rozpoczęło otwartą rewolucję. Rekieterzy wykradli Odyna i zajęli trzy wieże telewizyjne. Matt Horner włamał się do nich i dzięki systemowi wysłał nagranie. Później reporterka Kate Lockwell puściła na konferencji z dyktafonu nagranie, co skompromitowało w oczach obywateli Arcturusa.

StarCraft II: Heart of the SwarmEdytuj

Augustgrad SC2-HotS.jpg

Augustgrad w zapowiedzi Heart of the Swarm

Augustgrad jest miejscem ostatniej bitwy między Rojem i Rekieterami, a Dominium. Królowa Ostrzy nakazuje im ewakuować cywili, a ona i Raynor ruszą na Mengska. Ostatecznie docierają do pałacu, gdzie Mengsk pokazuje jej artefakt i torturuje ją energią psioniczną z urządzenia. Gdy chce ją zabić, Raynor bierze Mengska i niszczy pilot, uniemożliwiając wykorzystanie urządzenia. Ostatecznie imperator ginie z rąk Królowej.

StarCraft II: Legacy of the VoidEdytuj

Na trailerze widać Augustgrad po walkach. Jest w opłakanym stanie. Podczas próby odbudowy przez terran, czyli Dominium i Rekieterów, miasto zostaje zniszczone przez Gwardię Moebiusa i inne siły Amona. Wśród budynków zauważyć można Hornera, Valeriana, Raynora i Artanisa, który przybył z pomocą.

CiekawostkiEdytuj

  • Augustgrad został nazwany ku pamięci Augustusa Mengska, dziadka Arcturusa i założyciela dynastii Mengsków.
  • Wiele budowli przypomina współczesne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki