FANDOM

G04ohYD.jpg

Dr. Hanson była naukowcem, znalazła swoje miejsce wśród Rekieterów Jamesa Raynora, gdzie prowadziła badania. Była bezinteresowna, działała by pomóc. Prawdopodobnie była zakochana w Jimie Raynorze.

Biografia Edytuj

Hanson urodziła się na Tarsonis, z której szybko się wyprowadziła do nowej kolonii ojca Bernarda Hansona na Agrii.

Ariel okazała się ganialna, w wieku sześciu lat, czytała zaawansowane notatki z chemii. Gdy miała jedenaście lat, napisała wypracowanie o efektach mutagenu na Trabillijskim kwiatku. Ukończyła szkołę dwa lata wcześniej niż jej rówieśnicy, wtedy zaproponowano jej uniwersytet na Tarsonis i choć wciąż mogła studiować na Agrii, Ariel udała się do starej uczelni ojca, na Tarsonis. Spotkała tam swoją matkę, która została, kiedy rodzina się przeprowadzała. Po studiach, zdecydowała opuścić jej rodzinną planetę i wróciła spowrotem do kolonii.

Podczas gdy jej ojciec został przewodniczącym kolonii, Hanson szybko została jego zastępcą. Jej obowiązkiem było utrzymywanie kolonii w zdrowiu

Gdy Konfederacja padła, kolonia została zajęta przez Dominium, które oferowało ochronę. W 2503 na osadę napadli piraci, którzy wykradli zaawansowaną technologię. Żołnierze Dominium zareagowali za późno i zabiłi wielu niewinnych mieszkańców podczas ostrzału z piratami. Podczas ostrzału Ariel ryzykowała życiem, usiłując uratować dziesiątki niewinnych osób uwięzionych w obszarach ciężkich walk. Wtedy spostrzegła, że Dominium widziało kolonistów jako zbędnych.

Ariel Hanson.jpg

Hanson podczas drugiej wielkiej wojny

Druga wielka wojna Edytuj

Druga wielka wojna wybuchła na Agrii, gdy Zergi zaatakowały. Dominium szybko się wycofało zostawiając kolonie na "łaskę" Zergów. Doktor wysłała desperacką proźbę o pomoc, która dotarła do Hyperiona. Rekieterzy szybko wyewakuowali tylu kolonistów co się dało i przenieśli ich na Meinhoff. Wirus Zergów szybko się dostał na planetę i zaczął zarażać osadników, co produkowało zainfekowanych marine. Hanson za sługestią Raynora rozpoczęła szukanie sposobu by zatrzymać mutację wirusa. Po raz kolejny kolonistów udało się przenieść na inną planetę, Heaven, niestety razem z wirusem. Tym razem protosi zainteresowali się infekcją. Egzekutor Selendis pojawiła się nad planetą gotowa do oczyszczenia planety. Hyperion łączy się z protosami i w tym momęcie rozgrywki można wybrać czy chce się pomóc protosom w oczyszczeniu planety czy Hanson w obronie mieszkańców.

  • Wybierając tą pierwszą opcję, Selendis wycofuje flotę, a gracz zajmuje się zergami i zainfekowanymi co powoduje, że zdenerwowana Hanson zamyka się w laboratorium i testuje na sobie działanie leku, który nie jest wystarczająco dobry by powstrzymać infekcję w jej ciele. Po misji Jim wychodzi do laboratorium i zostaje zaatakowany przez zainfekowaną Dr. Hanson, która prosi o śmierć.
  • Wybierając tą drugą opcję, gracz musi obronić mieszkańców przed atakami protosów. Gdy mu się udaje Selendis pochwala Raynora mówiąc, że pogłoski o jego waleczności są prawdziwe. Po tym Jim żegna się z Ariel, która ma zamiar osiedlić się wśród innych na Heaven. Proponuje Jamesowi nowe życie, ale odmawia i mówi, że musi dokończyć to co zaczął. Na pożegnanie Ariel całuje Jima w policzek, a potem odchdzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki