Żniwiarz
Żniwiarz.jpg
Podstawowe informacje
Rasa Terranie
Życie 60 (regeneracja 2.000)
Energia 0
Osłony 0
Pancerz 0 (3 po maksymalnym ulepszeniu)
Ruch szybka
Wielkość przy transporcie 1
Atrybuty lekka, biologiczna
Wytwarzanie Koszary
Wymaga laboratorium technologiczne w koszarach
Domyślny skrót klawiszowy R
Koszt 50 minerałów, 50 wespanu
Zaopatrzenie 1
Uzbrojenie pistolet Gaussa P-45
Obrażenia 4 (7 po maksymalnym ulepszeniu)
Cele naziemne
Ulepszenia uzbrojenie piechoty Terran - poziom 1, uzbrojenie piechoty Terran - poziom 2, uzbrojenie piechoty Terran - poziom 3, pancerz piechoty Terran - poziom 1, pancerz piechoty Terran - poziom 2, pancerz piechoty Terran - poziom 3
Umiejętności plecak rakietowy, specyfiki bojowe
Czas tworzenia 45 sekund

 Żniwiarz - Terrańska jednostka. Należą do piechoty, atakują cele naziemne i powietrzne, wyjątkowo skuteczni przeciwko robotnikom wroga. Kosztuje 50 minerałów i 50 wespanu.

OpisEdytuj

Przyszli marines, których cechuje skłonność do niesubordynacji nawet po resocjalizacji neuronalnej, są wysyłani na szkolenie dla Żniwiarzy. Przy pomocy substancji chemicznych zwiększa się ich agresję, a następnie przechodzą szkolenie w zakresie walki w zwarciu i używania plecaków rakietowych. Zapewniają one żniwiarzom wysoką mobilność i pozwalają łatwo pokonywać przeszkody i duże połacie terenu. W walce żniwiarze posługują się dwoma szybkostrzelnymi pistoletami Gaussa oraz wyjątkowo niestabilnych ładunków D-8. Wprawdzie żniwiarze mają zagwarantowaną wolność po dwóch latach służby, ale żaden z nich nie przeżył na froncie dłużej niż sześć miesięcy.

Instrukcje o jednostceEdytuj

  • Bardzo szybka jednostka, która świetnie sprawdza się w ataku z zaskoczenia przeciwko celom naziemnym.
  • Plecaki rakietowe pozwalają im pokonywać wzniesienia i zapewniają wysoką mobilność.
  • Z łatwością eliminują lekkie jednostki.
  • Szybkie uderzenia to ich specjalność, zwłaszcza przeciwko lekkim jednostkom walczącym w zwarciu oraz liniom robotników.
  • Jednostka o bardzo małej wytrzymałości – nie wystawiaj jej na ogień wroga.
  • Zawsze wycofuj rannych żniwiarzy i korzystaj z ich umiejętności szybkiej regeneracji punktów życia, gdy nie walczą.
  • Ich szybkość i swoboda ruchu czynią z nich wspaniałych zwiadowców.
  • Można załadować ich do bunkrów, co zapewnia im ochronę i zwiększony zasięg rażenia.

Więcej z Fandomu